Administratíva | Naše služby
25 feb

Administratíva | Naše služby

Vy si vyberte a my to zariadime. Pripravili sme pre Vás nasledovné administratívne služby:

Pošta:

  • Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie
  • Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty.
  • Odosielanie korešpondencie poštou a elektronicky.
  • Prenájom poštovej schránky.
  • Zabezpečenie výpisov z Obchodného registra, Živnostenského registra.
  • Obeh dennej pošty (príjem a spracovanie prichádzajúcich aj odchádzajúcich zásielok, zabezpečenie súvisiacej administratívy)
  • Zabezpečenie odoslania obchodnej pošty (na náš e-mail zašlete poštu pre adresáta ktorú vytlačíme, vložíme do obálok a odošleme podľa Vašich pokynov).

Externá kancelária:

  • Zabezpečovanie a dodanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
  • Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
  • Kopírovanie, skenovanie, napaľovanie a nahrávanie na nosiče (CD,DVD, USB).
  • Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených a podriadených pracovníkov. (interné smernice a nariadenia)
  • Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
  • Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí.

Komunikácia:

  • Zabezpečovanie komunikácie s úradmi štátnej správy a samosprávy.
  • Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
  • Oslovovanie vopred zadefinovaných skupín prostredníctvom e-mail komunikácie.
Zdieľať:

About the Author

Comments are closed.